تبیین

چیزایی رو که آقایون نمی گن خلاصه و صریح بخونید!

چیزایی رو که آقایون نمی گن خلاصه و صریح بخونید!

برای دسترسی سریع به مطالب مورد نظرتون از قسمت "طبقه بندی موضوعی" یا "کلمات کلیدی" استفاده کنید.
اینجا یک وبلاگ شخصی است.
این وبلاگ کپی رایت ندارد.
مطالب مشکی از خودم و مطالب خاکستری رنگ نقل قول از دیگران است.
لطفا کامنت هایی که برای هر پست می گذارید مربوط به مباحث همان پست باشند و اگر نیستند از طریق "تماس با من" پیام بگذارید.
کامنت هایی رو که دلایل مدعا بیان نشه جدی نمی گیرم.
نحن ابناء الدلیل!

آخرین نظرات

این قداست مردم از کجا اومده؟

امام خمینی ( رضوان الله تعالی علیه ) :

من با جرات مدعى هـسـتـم کـه مـلت ایـران و تـوده مـیـلیـونـى آن در عـصـر حـاضـر بهتر از ملت حجاز در عهد رسـول الله صـلى الله عـلیـه و آله و کوفه و عراق در عهد امیرالمومنین و حسین بن عـلى صـلوات الله و سـلامـه عـلیـهـمـا مـى بـاشـنـد.

امام خامنه ای ( دام ظله ) :

من در اینجا، در جوار مرقد مطهر امام، در جوار ارواح طیبه‌ى شهدائى که در این گلزار معنوى - بهشت زهرا - به خاک سپرده شده‌اند، شهادت میدهم که ملت ما این راه را خوب حرکت کرده است، راه امام را حفظ کرده است. من به چشم مى‌بینم و میتوانم گواهى بدهم که جوانان انقلابى امروز ما، از جوانان انقلابى آغاز انقلاب، اگر از لحاظ ایمان و تقوا و استحکام عقیده بهتر نباشند، عقب‌تر نیستند. من از صمیم قلب و از بن دندان گواهى میدهم و  اعتقاد دارم که بهترین نقش را مردم ایفاء کرده‌اند؛ ارزشها را نگه داشته‌اند، حفظ کرده‌اند و پاى آن ایستاده‌اند؛ مردم بودند که نقشه‌هاى دشمنان ما را خنثى کردند.

یک سوال جدی اینجا مطرح میشه که آیا با این بیان ها , مردم مقدس شمرده میشن ؟!
برای مردم ...
این هدیه ما به مردم ...
این مدال رو تقدیم می کنم به مردم کشورم ...

خب این همه اکثرهم لایعقلون اکثرهم لایشکرون اکثرهم ... که تو قرآن هست, این ها چی میشه ؟

رحیم پور ازغدی :
این که بعضی ها تصور می کنن دهه اول همه ارزشی بودن و حالا غیر ارزشی شدن و این ها, این اشتباهه. اینجوری نبوده دهه ی اول, نمی دونم کی تو ذهن شماها کرده که دهه ی شصت همه شب ها مشغول نماز شب بودن و روز ها هم جهاد و عبادت و تولید علم و  کار و این ها ! این حرف ها نبوده آقا !! اکثریت, الکی خوش بودن و الان هم هستن و خواهند بود, اکثریت همیشه همین جوری وایستادن دارن زندگی خودشون رو می کنن یه وقت میرن ایور یه وخ میرن او ور , من یه جایی عرض کردم ملت شریف ایران انقلاب نکرد , یک عده ای از ملت شریف ایران انقلاب کردند , ملت شریف ایران 8 سال تو جنگ مقاومت نکرد بلکه یه بعضی از ملت شریف بودن , اون بقیه نگاه کردند وقتی تموم شد اومدن تبریک گفتن.
اصلا ملت های شریف اخلاقشون همین جوریه , همیشه همین جوریه ! اون لحظه ای که باید از جانش و مالش و آبروش و این ها بگذره , اکثریت حاضر نیستند یک اقلیت فداکار هستند بچه هاشون رو می فرستند جلو , بقیه نگاه می کنن, بعد که و رایت الناس یدخلون فی دین الله افواجا بعد همه میان میگن بله ما هم بودیم , دلمون با شما بود ! تقبل الله !!!
اگر رفتید جلو و از هر 10 تا 7 تا برنگشتن میگن نگفتیم نرید ؟! نگفتیم خطرناکه خر شدید رفتید؟ حالا بخور.
بعد میری پیروز میشی این جا دیگه میگن یا لیتنا کنا معکم و نفوز فوزا عظیما !
کجا الان همه فاسد شدن ؟ اون زمان هم اکثرا فاسد بودن , از پدر ها و بزرگتر هاتون بپرسید,الان بهتر شده وضع , حتی با این که این همه دروازه های فساد باز شده وضع بهتره این همه جوان ها مومن و متدین داریم.
ملتی که الان هست از اون ملتی که انقلاب کرد به مراتب هم شعورش هم شرفش بیشتره.

خلاصه این که این همه میگن مردم مردم , ملت ملت و ... و این که حضرت آقا می فرمان "من از ناراحتی مردم ناراحت شدم و ..." منظور اقلیتی از مردم هستند نه همه مردم ایران !
البته این حرف خیلی با "جذب حداکثری" مطابقت نمی کنه , پس بهتره پخش نشه.

  • محمدرضا ملایی

جمهوری

جمهوریت

دموکراسی

مردم

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
تجدید کد امنیتی